ik krijg constant berichten van "nieuwefolder.nl" Hoe kan ik dit permanent verwijderen?

Dagelijks krijg ik zoveel updates,
Kan mij niet herinneren dat ik mij hiervoor hebt aangemeld.!

1.9K
Ritsuka
5 jaar geleden
Sms of msil? Als het mail is hoort er een afmelden optie in te staan
SimonV
5 jaar geleden
Staat er onderaan de mail niet hoe je moet afmelden?

Antwoorden (1)

Meestal staat er onderaan in de mail een mogelijkheid om je uit te schrijven voor deze mails.