Hoe zitten de edities van call of duty black ops 4 in elkaar?

De nieuwe call of duty black ops 4 is uitgekomen alleen hoe zitten de edities in elkaar. Ik wil eigelijk vooral de editie met de 12 multiplayer Maps alleen is het ook mogelijk om later die er bij te kopen zoals in black ops 3 met de season pass

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn 6 edities in Nederland beschikbaar.
Ter verduidelijking: -Season Pass- is hetzelfde als -Black Ops 4 Pass-
De eerste 3 zijn op digitaal oftewel er zit geen disc bij:
Digital-Standard met 1100 COD points voor 69,99 euro
Digital Deluxe met Season pass en 2400 COD points voor 99,99 euro
Digital Deluxe Enhanced met Season pass en 8500 COD points voor 129,99 euro

Dan zijn er ook nog 4 fysieke varianten oftewel op disc:
Standard voor 59,99 met geen extras
Specialist edition met 1100 COD points voor 62,99 euro
Pro edition met verzamelobjecten (zie URL), Season pass en 1100 COD points voor 129,99
Collectors edition zie URL
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie
Is het alleen mogelijk om later nog de black ops pass te kopen als je eerst de 60 euro versie koopt op de disc?