Hoe haal ik deze favoriet weg?

Ik gebruik een chromebook en normaal haal je iets weg door op het sterretje te klikken en dan het te verwijderen maar dat werkt niet

hoe verwijder ik dit?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Dit werkt ook niet?
Open Chrome.
Klik in de rechterbovenhoek op 3 puntjes.
Kies Bladwijzers.
Rechtermuisknop op de betreffende bladwijzer en kies Verwijderen.

Antwoorden (1)

Het sterretje is bedoeld om favorieten toe te voegen. Verwijderen van een favoriet doe je als volgt:
- ga op je chromebook naar de balk met jouw favorieten;
- klik met de rechter muisknop op de te verwijderen favoriet;
- kies dat in het uitrolmenu de optie 'verwijderen'
- en klaar is kees

Succes!