kan je een game spelen die 2,4Ghz nodig heeft met 2,0Ghz met een ssd?

ik wil graag fortnite spelen alleen voor fortnite heb je 2,4 GHz minimaal nodig en mijn laptop heeft 2,0Ghz. nu heb ik gehoord dat van een ssd kaart je laptop sneller word ik ben van plan om de Crucial mx500 250 Gb te kopen met er een 8Gb ram kaart bijj te kopen. kan ik met die 2 dingen erbij wel fortnite spelen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Heb je dit niet al een keer gevraagd? 2,0 blijft 2,0. Een ssd verhoogt je processorsnelheid niet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Speel überhaupt geen Fortnite

Antwoorden (2)

Nee, zo werkt het niet. Je laptop kan wel of niet Fortnite spelen, dat hangt af van je CPU. maar nog meer van je GPU(videokaart). 2Ghz zegt niet zo bijster veel. Je kan beter zeggen wat je hebt (CPU+GPU+RAM).

Door een SSD toe te voegen laden spellen sneller, je kan ze er niet beter mee draaien (meer FPS).
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
CPU: Intel(R) Core(TM) i3-5005U CPU @ 2.00GHz
GPU: Intel(R) HD Graphics 5500
RAM: 4.0 GB
heb je hier meer aan ?
LeonardN
5 jaar geleden
Uiterst magere setup. Misschien dat het spel start. Maar het zal verre van vlot lopen. Je kan beter een desktop game PC kopen met goede spullen erin. https://tweakers.net/reviews/6375/2/desktop-best-buy-guide-juli-2018-basisgamesysteem.html
Je kunt fortnite sws al spelen alleen zijn de graphics slecht, met de juiste in-game settings kan het