Als ik progamma gemist zit te kijken klapt na ongeveer een half uur de computer uit

Hij doet helemaal niks meer het lampje op de pc blijft wel branden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan gaat je computer vermoedelijk op standby- ofwel de slaapstand. Tijdens het kijken af en toe even een slinger aan de muis geven (of je standby-timer wat langer zetten), en je kunt redelijk ongestoord kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Dit is een zeer waarschijnlijke oorzaak inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overkomt mij ook elke keer....en ik WEET het nota bene ! Maarja, dan is het even spannend en hoppa !!
Tja een warmte probleem van je moederbord is het dan niet
Aangezien je pc blijft branden
wellicht een videokaart probleem ?
misschien sluit dieaf als die te warm wordt ?
zeker als je youtube of flash draai moet de videokaart nogal wat verwerken
capthavoc
13 jaar geleden
Idd, stanby stand, dit is op te lossen door op je buroblad de rechtermuis 1x klikken. In dit venster klik je op eigenschappen, dan op tabblad 'schermbeveiliging" dan weer op 'energie'....hier kan je dan evt alles zetten op 'nooit'.

Probleem opgelost, succes!