hoe kun je links en rechts typen in word zonder tabel in te voegen?

hallo iedereen,
ik ben accordeonist en ik ben nu al mijn liedjes in een map aan het steken. hierbij wil ik ook een voorblad maken met al de liedjes die je in de map terug vind.
ik heb echter 1 probleem, ik begin met mijn lijst ik kom aan het eind van de pagina en hij gaat verder op een nieuw blad. Dit wel ik niet dus probeer ik verder te doen aan de rechterkant maar dan kom ik in de problemen met mijn linker helft.
weet iemand hoe ik het kan oplossen? alvast bedankt
vriendelijke groetjes.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Daar zijn twee methodes voor mogelijk:
- geef bij de pagina-instellingen aan dat je twee kolommen wilt.
- of maak een tekstvak (zonder omlijning) en typ daarin de tekst die je rechts wilt plaatsen.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
oké, bedankt!
Doe het volgende:
Ga naar 'Indeling' > 'Kolommen' > 'Twee'
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ja deze werkt het best, bedankt!!