Als ik een woord type op mijn tekstverwerker, schieten de woorden weg. Wat kan ik daaraan doen?

De letters van het ingetypte woord schieten soms naar een andere regel in het document.
Zeer lastig

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
gvrox
5 jaar geleden
Werk je op een laptop met een touchpad die per ongeluk aangeraakt wordt tijdens het typen ?
SimonV
5 jaar geleden
Als dat het geval is, staan hier wat oplossingen:
https://ccm.net/forum/affich-78368-when-i-type-letters-going-all-over-the-place
Amadea
5 jaar geleden
Waaruit bestaat die tekstverwerker van jou? Dat moeten wij weten om een antwoord te kunnen geven.

Antwoorden (1)

1) de Spatiebalk en de Enter toetsen vrijmaken.
ligt er iets op? raak je ze per ongeluk?
zijn ze vuil of nat?
is je toetsenbord oud? ( vervang het ).
2) iemand merkte de Touchpad op.
idd. hoe is deze ingesteld?
liggen er voorwerpen op?
raak je ze aan tijdens het tekstverwerken?
zorg dat dit in orde is.
3) heb je een touch screen monitor?
zitten er vlekken op?
is een deel van dit type monitor kapot of wazig?
vervang de monitor.
en
4) de Muis.
is de trackbal ( balletje in muis ) of de laser vies? maak hem schoon.
zijn de knopjes plakkerig? maak hem schoon.
blijven de knopjes vast zitten? vervang hem dan.

Oh ja, de Page Down knop kan ook verraderlijk zijn.
behandel t advies voor deze knop hetzelfde als Enter of Spatie
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie,
Ik heb alles schoongemaakt en de Page kt ebruiDown knop g
Het helpt niet.. Ik hetb wel eens gehoord dat het toetsenbord in het Engels de oorzaak kan zijn maar ik weet niet hoe ik dat kan herstellen naar het Nederlands.
gvrox
5 jaar geleden
@Edelweiz : leuk dat je wel op dit antwoord reageert, maar je hebt nog steeds niet verteld of je op een laptop met touchpad werkt, noch met welke software en operating system je werkt.