Wat te doen bij een defecte medion akoya pc van 1 jaar?

Ik heb op 20 juni 2017 een akoya PC deskop gekocht en deze is defect geraakt.De computer stond aan en was bezig opeens ging de computer uit het ging op een langzame manier en toen start ik de computer opnieuw. Dus dat was een weekje geleden en deze week is de probleem weer voorgevallen hij ging weer uit en kan hem niet meer opstarten helaas niks werkt en heb echt van alles geprobeerd. Dit is de voor het eerst in mijn leven dat ik dit meemaakt. Mijn oude pc van 13 jaar deed het veel beter en helaas.

Ik heb thuis geen problemen met mijn andere computers. Nu lees ik andere reviews van mensen die een medion PC hebben gekocht dat ze hun PC terug sturen en later krijgen ze een een ruwe PC terug of ze komen met andere lakse smoesjes.

Is het wel waard om de PC op te sturen. Hoe gaat het verder in proces en enige iemand idee?

Wat moet ik eigenlijk doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Haal iig de HDD uit de PC en kijk of je persoonlijke belangrijke bestanden om te zetten zijn.

Antwoorden (1)

Als het goed is, dan heb je bij je aankoop 2 jaar garantie gekregen. Ga er mee terug naar de winkel en het wordt voor je opgelost.