Hoe maak ik transparante vierkantjes ook daadwerkelijk doorzichtig?

Ik heb mijn watermerk gemaakt en alles wat doorzichtig moet zijn grijs/witte vierkantjes gemaakt. Nu probeer ik mijn watermerk op mijn foto te plakken maar hij is alsnog niet doorzichtig. Wie kan mij helpen?
Ik heb de foto wegens privacyredenen verwijderd.

Antwoorden (1)

Zorg ervoor dat het bestandstype .png is. Dan zijn de grijs/witte vierkantjes daadwerkelijk doorzichtig.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ruimtestation
5 jaar geleden
Het bestandstype is al .png