Ja, je zou een VGA-monitor en meerdere DP-monitoren op de DP-poort aan kunnen sluiten. Je zou ook een HDMI-monitor op een DP-aansluiting aan kunnen sluiten via een actieve of wellicht een passieve adapter.
---
Naast dat je ze aan kan sluiten, ga ik er vanuit dat er 3 of meer monitoren (inclusief de monitor van de laptop zelf) tegelijkertijd werkend zijn te krijgen, allen op hun eigen resolutie.
Toegevoegd op 04 juni 2018 20:41: tekst
5 jaar geleden
ja het kan maar zullen ze ook werken samen met het laptopscherm? ik denk het niet, want ook al is er de mogelijkheid op het aansluiten van 2 monitoren, de videokaart kan maar 2 schermen aansturen, niet 3 schermen.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
de videokaart kan maar 2 schermen aansturen, niet 3 schermen. Waarop is die uitspraak gebaseerd?