Welke radio app op de Samsung Google Play Store verbruikt het minste internet?

Op mijn werk zet ik vaak mijn eigen muziek op. Nu heb ik wel 4G, maar dat is maar 1Gb. Welke radio app verbruikt nu het minste 4G?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

De Samsung radio verbruikt geen data. Daar kan je radio luisteren zonder je data aan te hebben staan. Je hebt alleen oortjes nodig voor antenne.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
je hebt niet perse een internet nodig op een telefoon om radio te luisteren. je kan ook, meestal zit die app al standaard op een telefoon, een app gebruiken die een antenne gebruikt je sluit dan een koptelefoon aan. die dient dan als antenne. je kan dan meestal ook in de menu van de app regelen of je het via een koptelefoon wilt luisteren of via ingebouwde speakers. (je kan ook bijna altijd externe speakers gebruiken als antenne).