Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bon kopiëren en plakken in Word ?

Ik heb namelijk niet alle bonnen nodig, dus dan hoef ik niet heel de pagina af te drukken.

Zie:

http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000640600/000/000640630_001_CouponsEfteling3.pdf

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd en volgens mij kan het niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

maak via printscreen knop een printscreen
plak het in word, en gebruik het bijsnijd gereedschap in word om dingen eraf te snijden

Toegevoegd na 42 seconden:
welke bonnen wil je van dat blad?
anders zal ik de bonnen die je wil , in een pdf zetten en kan jij vanaf je pdf programma het direct printen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een printscreen maken van de bon die je nodig hebt ( ctrl + printscreenknop en drna meteen ctrl + c (knippen)), open paint, druk op plakken (ctrl+V) sla de afbeelding op als jpeg bestand (.jpg), ga naar je worddocument, kies invoegen, afbeelding, uit bestand.

en klaar is kees :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is iets ingewikkelder, omdat je in dat programmatje niet kan kopiëren.
Je moet de bon(nen) die je nodig heb recht in je beeld hebben zodat je hem in je scherm kan zien zeg maar.
Dan maak je er een printscreen van (gehele kopie van je beeld op dat moment) door CTRL en prtsc in te drukken.
Dan ga je naar paint en plak je dit.
In paint kan je de bon(nen) die je nodig hebt selecteren om vervolgens in word te plakken.

Ik hoop dat ik het zo voldoende heb uitgelegt, anders hoor ik het wel.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing