Waar kan ik in het register mijn rechtermuisknopinstellingen veranderen.

Sinds kort reageert mijn rechtermuisknop niet meer welke waarde moet die sleutel hebben hoe heet hij waar zit ie in het register.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Cryofiel
14 jaar geleden
Hoe weet je dat het aan dat soort instellingen ligt? Kan het niet gewoon zijn dat de muis kapot is? Steek de muis eens in een andere computer en kijk of de rechter muisknop het daar wel doet. Doet hij het daar ook niet, dan is je muis kapot.

Het beste antwoord

kijk even of de volgende gegevens goed staan

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Policies\Explorer

NoViewContextMenu moet 0 zijn mocht NoViewContextMenu er niet staan dan naar bewerken gaan bovenin nieuwe dword aanmaken het de naam NoViewContextMenu geven en de waarde 0 invoeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben erg blij met je antwoord en het is precies dat wat ik zocht.