Waar voor is de schijf D en wat kan je daarin kwijt?

Mijn lokale schijf D is vol maar we moeten dingen verwijderen. Alleen willen wij weten wat er vooral op een Lokale schijf D staat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat op de D: schijf staat heb je er zelf ooit opgezet, dat wat er op staat weet alleen jij. Windows slaat normaal gesproken alles standaard op C: drive, maar is helemaal vrij aan de gebruiker om in te richten voor wat voor files dan ook zoals films / games / docs etc.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
En wat als hij vol zit maar er niks in zit
TurfGraver
5 jaar geleden
Hoe groot is die D schijf dan?
Verborgen bestanden?
LeonardN
5 jaar geleden
Niet-zo-verborgen-Windows-partitie?!
TurfGraver
5 jaar geleden
Windows herstel partitie?
Denk dat C schijf opruimen een beter idee is. :)