Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

een gewone huis tuin en keuken pc niet.
die doet wat er van hem verlangt wordt zolang het geheugen en het moederbord het aantal informatie snel genoeg kan verwerken.

dus de MB's en GB's.

Er zijn wel computers in ontwikkeling die nauwkeuriger kunnen werken dan mensen het kunnen. Deze zullen ook kleinere chips ontwikkelen. Dus die generatie komt er zeker aan.

Hoe die techniek heet, weet ik niet. Maar had het een paar weken gelezen. Dit is het enigste wat ik mij erover herinner.

Als laatste, er zal heus wel geprobeerd worden om een pc/robot te creeren die zichzelf kan voorzien in onderhoud, maar volgens mij blijft dit soort apparaten toch altijd van de mens afhankelijk (lees: stroom, onderhoud etc.).

Wel een leuke vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 Was je nou een computer geweest, dan had je nog wél geweten wat je had 'gelezen' (grapje hoor :) )
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, en daarbij opgeteld, ik type sneller dan dat ik kan lezen. haha. maar dank voor je +

Andere antwoorden (4)

Nee, een computer kan niks zelf, het moet ingeprogrammeert zijn door mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een computer is een machine en machines hebben nu eenmaal geen hersenen. Je zult ze moeten programmeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee alleen mensen hebben een IQ, want een computer kan niet over na denken. Het is van te voeren geinstalleerd bij een computer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een normale computer heeft geen IQ. Zodra men echter 'echte' intelligentie gaat toepassen, zodat een computer ook zelf dingen 'bedenkt' (dus zelf beslissingen neemt en nieuwe zaken leert en wat hij heeft toepast etc), zou men over een IQ kunnen spreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing