PRTSCR doet het niet. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat verwacht je als je op 'print screen' button drukt?
LeonardN
5 jaar geleden
Ik dat deze een afbeelding maakt van het scherm en deze bewaard in geheugen. Zodat ik de afbeelding in paint kan pasten. Wat zou je anders kunnen verwachten?
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Je kunt ook het 'knipprogramma' gebruiken om zo een deel van het scherm te knippen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Wat zou je anders kunnen verwachten?"
Nou, misschien dat de printer aanspringt en dat je een papieren afdruk van hetgeen wat er op het scherm staat wil afdrukken?
Printscreen drukken geeft bij KVM het inlogscherm, dat zijn zo van die dingetjes die je kunt verwachten, maar vanwege de summiere info in de vraag, of eigenlijk summiere vraag laat ik alle opties open.

Antwoorden (1)

Op sommige toetsenboarden is de 'printscreen' toets gekoppeld aan een [fn] of [alt] toets. Probeer die eens.