Hoe verplaats ik foto's van iCloud naar een externe HD?

Als ik een foto maar met mijn iPhone krijg ik te zien dat mijn iCloud storage vol is en dat ik moet bijkopen maar mijn storage is helemaal niet vol en ook kan ik mijn foto's van iCloud niet verplaatsen naar een externe HD.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Installeer iCloud voor Windows, of indien je een Mac met OSX hebt staat iCloud al in de finder als je met je appleID hebt ingelogd, en dan is het gewoon een kwestie van gewenste foto's slepen naar je externe drive.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ikzelf heb een account bij Flickr - 1Tb gratis - dat zijn plm 2 milj foto's oid
zoveel ga je er nooit maken in je leven
bj de instellingen heb ik het zo gesteld dat elke foto die ik maak automatisch wordt geupload naar F als ik verbinding heb met mijn of een Wifi network. Mokerhandig, de leukste hou je op je Iphone - de res eraf - want ze taan allemaal op Flickr