Ja, dat is mogelijk via airplay, installeer reflector op je macbook en dan kun je via airplay foto's bekijken zonder deze eerst helemaal naar je macbook te halen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je je foto's upload naar de Cloud (een standaard optie in instellingen) worden deze automatisch gesynchroniseerd met al je Apple apparaten als deze hetzelfde Apple ID gebruiken.
paulus811
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Automatisch synchroniseren is ook een vorm van importeren. Bovendien is voor velen die niet voor opslag willen betalen voor iCloud niet voldoende ruimte om al je foto's te synchroniseren.
paulus811
5 jaar geleden
@Buurmannetje, ik vertaal 'zonder dat IK ze hoef te importeren' als iets wat automatisch zou moeten gebeuren en met iCloud is dat zo. De eerste 5GB zijn gratis, 50GB kost 99 cent per maand. En er staat nergens dat het gratis moet zijn, maar wellicht is 5GB voldoende.
How to Protect Your iPhone from Hackers - Tech For Daily
http://techfordaily.com/how-to-protect-your-iphone-from-hackers/
http://techfordaily.com/