Hyves vriend onzichtbaar, wat betekend dat?

Als ik op zijn naam klik in mijn vriendenlijst krijg ik,

Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.

Is dit een fout, of heeft hij me eruit gegooid, of kan je je profiel ook afschermen voor vrienden ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het zou idd kunnen dat hij je uit zijn vriendenlijst heeft gegooid.
Of hij heeft zijn profiel instellingen aangescherpt, zodat mensen niet meer bij hem kunnen lezen.
Als je in je eigen vriendenlijst kijkt en hem nog wel ziet staan, dan sta jij ook nog bij hem in de lijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan alle drie de mogelijkheden zijn.
Misschien wil hij een tijdje 'vriendenloos'...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog op zijn naam kunt klikken in jouw vriendenlijst, dan heeft hij je niet verwijdert als vriend, anders had hij niet meer in jouw lijst gestaan.

Of je bepaalde dingen in je profiel kunt afschermen voor vrienden weet ik niet, dat zul je zelf even moeten proberen .

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben je wel ingelogd? Als jij in je vriendenlijst op je vriend klikt en je bent niet ingelogd, dan ga je wel naar zijn pagina, maar als hij dat afgeschermd heeft, dan zie je dus de tekst dat het profiel niet zichtbaar is.
Als je vervolgens weer wel inlogt, dan is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar kom je zo achter

je drukt op voeg mij toe als vriend,en dan weet je gelijk of je noch vrienden bent

hyves is zo verslavend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas kun je profiel ook afschermen. Dit gebeurt steeds meer en legt een bom onder de bedoeling van sites als hyves en facebook. De laatste heeft aangekondigd dit verstoppen moeilijker te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je doen door je hyve af te schermen voor een bepaalde vrienden. Je kunt zelfs 1 of meer vrienden blokkeren en de rest van je vrienden niet.