Is het mogelijk om een hyperlink naar een website in "mijn documenten" te zetten? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Je kunt een snelkoppeling naar een website daar aanmaken.
Nosky
6 jaar geleden
Ja: Kopieer de hyperlink van de betreffende website.
Open de map waar je deze in wil opslaan. Dan rechtermuisknop >> Nieuw/New >>> Snelkoppeling/Shortcut. Er opent een apart venster waar je een locatie in kan opslaan, dus hier plak je de gekopieerder hyperlink in. Volgende/Next, kun je de koppeling een naam geven, op OK drukken en klaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij Mac OSX nog makkelijker: sleep de URL uit het browser venster rechtstreeks naar de map waar je de koppeling wil hebben.

Het beste antwoord

Ja: Kopieer de hyperlink van de betreffende website.
Open de map waar je deze in wil opslaan. Dan rechtermuisknop >> Nieuw/New >>> Snelkoppeling/Shortcut. Er opent een apart venster waar je een locatie in kan opslaan, dus hier plak je de gekopieerder hyperlink in. Volgende/Next, kun je de koppeling een naam geven, op OK drukken en klaar.