ik ben op zoek naar een laptop die 360 graden kan draaien en met een dvd speler.wie kan mij helpen?

dat in een laptop het scherm 360 graden kan draaien end at er ook een dvd speler in zit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
gvrox
6 jaar geleden
Als je een scherm 360 graden draait, staat het weer in zijn originele positie. Bedoel je misschien dat het een soort tablet moet kunnen worden ?
LeonardN
6 jaar geleden
@gvrox Hoewel je opmerking klopt spreekt men toch vaak over 360 graden kantelbare schermen. het zal meer 350 graden zijn. https://www.laptopshop.nl/advies/2-in-1.html
Groter probleem dan het kantelbare scherm is een ingebouwde DVD speler. Schijfjes zijn ouderwets, en in PC-land en zeker laptopland is dat idee al jaren merkbaar. Kleine laptops en zeker convertibles worden nog zelden met DVDstation uitgebracht. Dan worden ze al snel weer een slag groter. Je zoekt dus iets hips, met iets ouderwets
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik raadt aan niet te gaan voor een ingebouwde DVD speler, maar deze als externe dvd speler bij te kopen. Externe dvd spelers zijn niet zo heel duur en kun je verbinden met USB. Wat Leonard al zegt, een DVD speler is vrij ouderwets en is niet meer zo makkelijk te vinden in een dunne laptop, waarvan je het scherm ook nog eens 360 graden wil kunnen draaien.
gvrox
6 jaar geleden
@LeonardN I stand corrected! Overigens kan de hoek toch wel 360 graden zijn als het een scharnier met 2 draaipunten is. Bij het draaien van het scherm dacht ik in eerste instantie aan rotatie in een andere richting, bijvoorbeeld tussen portrait- en landscapestand. Uiteraard is dit ook een draaiing maar ik zou het eerder (om)klappen noemen oid.

Antwoorden (1)

De meeste nieuwe laptops hebben geen ingebouwde DVD speler meer. Een optie is om een losse DVD speler te kopen die je makkelijk via USB kunt aansluiten.