Waarom doen met usb ingangen het niet op me laptop tijdens het ovebrengen van bestanden naar iets?

Ik heb een probleem met 3 usb ingangen op me laptop.

ik zet vaak muziek op me smartphone of iets wat daarop lijkt.
Nou zijn er 3 usb ingangen waar het apparaten niet kan vinden, ook de muis niet.

Wel komt er energie in. Dus als ik me mobiel met de usb kabel verbindt laad de mobiel wel op. Alleen het icoon waarop je kan klikken en dan bestanden etc kan overbrengen komt niet meer wat ik ook probeer. alles al geprobeerd wat op op google kon vinden.

1 van de 4 usb ingangen doet het wel de andere 3 niet

Heeft iemand een oplossing alvast bedankt

Antwoorden (1)

Mogelijk zijn de contactpunten beschadigd. Kan het zijn dat uw smartphone ook trager oplaadt aan deze 3 andere ingangen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
andyka
6 jaar geleden
Nee laadt niet slomer op