Ik zeg, doe de hardeschijf in een vensterenvelop, scan deze in en e-mail hem naar zijn bestemming.
Met een beetje goeie scan kun je vast nog wel zien dat je een hardeschijf gemaild hebt, wat de bedoeling was. Of de gemailde hardeschijf te gebruiken is betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

als je email provider genoeg dataverkeer aanbied kan dat lukken, maar kleine kans, dus je kunt het denk ik beter in kleine delen verzenden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardware per email versturen wordt een hele opgave, daarvoor moeten we nog even wachten tot het tijdperk van 'beam me up, Scotty'.

Toegevoegd na 27 minuten:
misschien als je besluit om alleen de data te versturen en niet de hardware, dat je dan iets hebt hieraan:
http://www.pgpi.org/products/pgp/versions/freeware/
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha grapjas
itsme
13 jaar geleden
Grapjas?? ik beantwoord gewoon de vraag!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist geantwoord als je de vraag goed leest!
Je kunt beginnen met de hele schijf te zippen in multi volumes. Buiten het OS gedeelte natuurlijk en dan de zips per emaik verzenden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, hardware is fysiek dus die moet je dan gewoon opsturen met de post(duif).

Ook de inhoud zou ik niet doen, omdat je dagen bezig bent met uploaden. Dan is de postbode ook sneller.

En als je dit geen donder scheelt, gebruik dan gmail, die heeft in ieder geval voldoende capaciteit.

Er zijn ook andere middelen zoals FTP, gspace en online opslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan met yousendit