je kunt op instagram zien welke personen je hebt geblokeerd, dat doe je zo:
1) ga eerst naar je eigen profiel
2) vervolgens klik je op het icoontje `instellingen` dat naast `profiel bewerken`staat.
3) nu zie je verschillende opties staan, daartussen staat ergens ´geblokkeerde gebruikers`, klik daarop en je ziet de gebruikers die je hebt geblokkeerd.
LETOP! ALS JE EEN SLECHTE INTERNETVERBINDING HEBT DAN DUURT HET WEL EVEN VOORDAT JE DE GEBLOKKEERDE GEBRUIKERS ZIET.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie ik wilde eigenlijk weten of de bovenste persoon de laatste persoon is die je hebt geblokt of niet of is het gewoon verschillend