Ik wil letters uitprinten van 25/19 en 17/14? Per A4 1 letter. Kan dat met Words zoniet hoe??

Als ik letters standaard vergroot met Words dan word het ook wijder en dan past het niet meer op A4. Dus hoe kan je letters in hoogte wijdte aanpassen voor ze te printen??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (2)

Selecteer een letter.
Druk op Ctrl + D om het dialoogvenster Lettertype weer te geven.
Zorg ervoor dat het tabblad Tekenafstand (Word 2007) of het tabblad Geavanceerd (Word 2010, Word 2013 en Word 2016) is geselecteerd.
Pas met de schaal de breedte van de letter aan.
Je kunt een waarde invoeren tussen 1% en 600%.
Klik op OK.
SimonV
6 jaar geleden
Verschillende lettertypen hebben verschillende breedtes. Probeer het eens in verschillende lettertypes, er is er vast wel eentje die niet te breed wordt.