Een grafische tekentablet kun je die ook als een gewone tablet gebruiken?

Heb een grafische tekentablet besteld nu vraag ik me af kun je die ook als een gewone tablet gebruiken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Nee, een grafische tekentablet sluit je aan op je computer of laptop, net als een muis of toetsenbord. Je kunt er op tekenen of schrijven en die signalen worden dan doorgegeven aan je computer, zodat je in een tekenprogramma kunt werken met een pen in plaats van de muis.

Met alleen een tekentablet kun je niks, tenzij je de allerduurste professionele versie hebt, met ingebouwde computer en beeldscherm.
6 jaar geleden
Met de Wacom MobileStudio Pro 13 i5
Kan wel ze zijn wel duurder .
Kijk maar s op coolblue

128 GB geef je op ieder moment van de dag vorm aan jouw creatieve ideeën. Begin thuis aan een ontwerp en neem hem vervolgens mee naar school of studio om je creatie te bewerken. Dankzij de kracht van de i5 processor werk je in Windows 10 met programma's waarmee je beelden schetst en bewerkt. Deze starten binnen enkele seconden op dankzij de ingebouwde 128 GB SSD. Op het 13,3 inch beeldscherm met WQHD resolutie zie je lijnen tot in de kleinste details.

Wil je toch inzoomen voor meer details? Met het multi-touch scherm zoom je in of uit en roteer je jouw ontwerp door simpelweg je vingers te gebruiken.