Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een oud emailadres weer activeren?

Kun je een oud emailadres weer gebruiken die meer dan 13jaar geleden voor het laatst is gebruikt? Zo ja, zal dan alle inhoud er nog in zitten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
23.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, bij vrijwel alle providers als Hotmail/Outlook, Gmail, Yahoo etc. worden e-mailaccounts die meer dan een jaar niet gebruikt worden verwijderd, inclusief alle mail.
Weer activeren is niet mogelijk.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je een Gmail-adres had: Gmail heeft het beleid inmiddels versoepeld en verwijdert niet automatisch meer je account, maar voor jou is dat te laat...
(Lees meer...)
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer! Bedankt voor je reactie
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dit is niet waar, ik heb het net geprobeert. Ik heb ingelogd op een emailadres die ik langer dan 2 jaar niet gebruikt hebt, en dit werkt gewoon.
SimonV
6 jaar geleden
Dan heb je geluk gehad. Normaliter ben je je account dan kwijt.
SimonV
6 jaar geleden
De regels van Hotmail/Outlook, Gmail, Yahoo zijn duidelijk wat dit betreft.
Arnoudje1234
een jaar geleden
dus door google ben ik eignlijk geld kwijt all mijn games zoals Minecraft Cod etc

Andere antwoorden (1)

ligt er aan bij welke site je je email hent gemaalt. Bij outlook/hotmail is dit wel mogelijk. Ik zou niet weten waarom dit niet zo zou zijn bij andere emailproviders. Waarom probeer ke het niet gewoon?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi, ja ik heb al meerdere keren geprobeerd aan te melden. Krijg helaas elke keer te zien dat het emailadres niet bekend is bij hotmail. Dus wellicht toch te oud
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Schrijf dan een bericht naar Hotmail en leg uit wat je wilt. Zij weten wat er nog kan en hoe je dat eventueel doet. Je kunt ze zelfs bellen!
http://hotmail.klantenservicenederland.nl

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding