Waarom loopt mijn PC vast na het opstarten?

Ik was aan het googlen terwijl er een game openstond op de achtergrond en nog een paar achtergrondprogramma's en ineens loopt mijn PC vast. Vervolgens krijg ik een blauw scherm met een error code. Daarna start ik mijn PC meerdere malen opnieuw op, maar het blijft vastlopen en ik krijg dit op mijn beeld: zie bijlage. Ik ben er niet van overtuigd dat dit een virus/software probleem is, maar wat is het dan wel? Ik heb echter nog nooit mjn PC schoongemaakt na ca. 4 maanden en ik heb ook geen idee of dit wel moet gebeuren om een bepaalde tijd. Mijn PC: I5_7400, GTX 1080 2GB, SSD 128GB+1TB HDD, 8 RAM.

Toegevoegd na 14 minuten:
GTX 1050 2GB*

Toegevoegd na 36 minuten:
Ik zat ernaast. Nadat ik had ingelogd met de 2de gebruiker op de PC deed alles het weer gewoon. Ik heb daarna meteen een paar vreemde bestanden verwijderd in mijn D drive en MSI Afterburner heb ik ook verwijderd. Alles doet het weer normaal!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien komt het doordat je teveel achtergrondprogramma's open hebt staan.