Omdat er héél veel mensen zijn waarbij de kaart niet goed werkt. Machines buiten werking, te veel geld afgeschreven enz.

Iedereen moet er nog aan wennen, dat ook. Het is een kwestie van omschakelen, het reizen per ov is ineens anders. Als het dan ook nog eens niet 100 % werkt dan zijn de mensen er tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het duurder uitvalt, was tegen begin nu bij te draaien, toch wel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel mensen doet hij het niet, maar toch moet hij per se gebruikt worden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het veel duurder is dan de strippenkaart.
En men moet gewoon nog wennen.

Je kent het wel,
eerst haten, dan accepteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat middels een sql injectie (of in dit geval sqlmap) het kinderspel was om persoonlijke gegevens naar boven te halen. Ondanks dat er gegarandeerd was dat dit niet het geval was. Zie de bron

Toegevoegd na 1 uur:
(met dank aan ins3ct3d uiteraard)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwege privacy redenen. Big Brother....zelfs de anonieme kaart kan je alleen met PIN betalen zodat je alsnog niet anoniem bent en big brother je reisgeschiedenis kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
angst voor het onbekende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk normaal mens niet,de Ov chipkaart is niet 100 niet 200 maar 300% duurder dan de strippenkaart

ik reis nu met 2 strippen(1 srtrip kost 0,50)van zuid naar noord

ik heb het ook gedaan met die helse vervloekte ov chipkaart en het koste 3,39

de mens die dit heeft uitgevonden verdiend de hoogste straf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt een fout gehad. Je zult even bezwaar moeten aanmaken. Ik heb ook wel eens 10euro moeten betalen voor een rit van 2.60. Geld krijg je terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gedoe had je niet als je gewoon kon afstempelen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gdano ik heb het met de chauffeur over gehad,hij zei het is een normale ritprijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belachelijk dan. Ik zou het melden bij de ombudsman, of kassa.
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat men vanuit de vervoerder ongemerkt te prijzen kunnen verhogen. Dit kunnen ze met een cent per week doen en men ziet er niet van.
Er is geen grip meer op.

Een strippenkaart is waardevast. Totdat je een nieuwe moet kopen.