Hoe kan ik msconfig normaal opstarten?

Hij blijft op selectief staan ook alheb heb in het uitgevoerd alsdoor administrator

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.4K
LeonardN
6 jaar geleden
Daarna op "toepassen" drukken en NIET op "ok".
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb ik gedaan maar helaas springt ie weer terug op selectief
LeonardN
6 jaar geleden
Schijnt idd een vaker voorkomend probleem te zijn.
Volg de aanwijzingen alhier: https://support.microsoft.com/en-us/help/310567/the-msconfig-startup-selection-reverts-from-normal-to-selective-startu

Antwoorden (1)

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/310567/the-msconfig-startup-selection-reverts-from-normal-to-selective-startu

Symptomen
U kunt de optie Normaal, Diagnostischof Selectief in het hulpprogramma voor systeemconfiguratie (Msconfig.exe). Als u de optie Normaal selecteert, kan de optie wijzigen met de optie Selectief opstarten wanneer u de computer opnieuw opstart.
Oorzaak
De optie Normaal wordt Selectief opstarten als u de opties in het dialoogvenster Probleemoplosser-geavanceerde instellingen in Msconfig.
Oplossing
Schakel alle selectievakjes in het dialoogvenster Probleemoplosser-geavanceerde instellingen uit voor het gebruik van de optie Normaal opstarten .

Wellicht is de Engelse versie beter te begrijpen aangezien het een 1 op 1 vertaling is van de Engelse hulppagina.