Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Niet ingelogd:
Naast de "INLOGGEN" knop (rechtsboven in je scherm) zie je een icoon met 3 punten, dat moet een menu icon voorstellen. Klik daarop en dan zie je onderin een optie "Het oude YouTube herstellen".

Ingelogd:
Precies hetzelfde, maar nu is je profielfoto de icoon voor het menu. Dus je klikt op je profielfoto en daarna zie je hetzelfde weer onderin het menu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het hier gaat om de youtube app, dan is het mogelijk om de app te 'downgraden'.
Ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd omdat er wat risico's aan verbonden zitten, hier is een link naar de uitleg van een 'legale manier' https://www.iphoned.nl/tips/app-downgraden-uitgelegd/

Als het gaat om de site youtube (zoals op de foto, denk ik) had ik toen ik de nieuwe versie uitprobeerde en rechts onderin bleef staan 'terug naar oude versie' of 'nieuwe versie verlaten' ofzo, als ik hier dat op drukte kon ik weer naar de oude site. Inmiddels is dit al weer even geleden en is deze knop/optie verdwenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding