Hoe kan ik een pagina toevoegen zonder tekstvormen mee te nemen?

Hallo,

Ik heb in Word een document gemaakt over drinkwater voor een school project. Nu moest dit in de stijl van een krantenartikel dus heb ik gebruik gemaakt van de tekstvormen die te vinden zijn in ''invoegen''. Nu wilde ik dus een volgende pagina aanmaken maar over de kennis die ik beschik is het onmogelijk om een nieuwe pagina toe te voegen zonder de tekstvormen en lijnen mee te nemen. Moet ik nu opnieuw beginnen of is er een reddende engel?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Als je alleen de kale tekst zonder opmaak wil, kan je het eerst copy en pasten in kladblok, daarna weer terug in word.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een thema hebt gekozen voor word en dit thema doorloopt op de volgende pagina is er volgens mij geen manier om een lege pagina te maken. Je zou alles op de pagina kunnen selecteren en verwijderen. Maar er is helaas geen makkelijke manier.