Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn computer weer werkt?

Ik heb dus een probleem met mijn PC.
Een paar weken geleden probeerde ik mijn PC aan te zetten. Hij ging aan, maar wat mij opviel was dat er geen beeld kwam. Er stond 'no signal' op de monitor. Ook kon ik hem niet uitzetten met de aan/uit-knop. De enige manier om hem uit te zetten was door de stekker uit de stopcontact te halen. Ik bracht hem naar een reparateur en toen bleek dat de moederbord het niet deed en hebben ze die vervangen door een nieuwe. Hij deed het. Maar na een paar dagen had ik weer hetzelfde probleem als voor de reparatie. Dus ik bracht mijn PC naar de reparateur en zei dat ik weer hetzelfde probleem had. Dat was zaterdag. Ze zeiden dat ze er maandag naar gaan kijken,omdat zondag die winkel dicht is. Maandag belden ze naar mij en zeiden dat de computer gewoon werkt en er niks aan de hand is. Ik heb hem toen nog gebruikt en werkte uitstekend. Maar dinsdag werkte 'ie weer niet. Hetzelfde probleem. Toen heb ik hem dinsdag niet meer gebruikt, en woensdag deed hij het wel, maar toen ik hem heb uitgezet deed hij het niet, ook hetzelfde probleem.
Kort samengevat: je gebruikt hem een dag --> volgende dag geeft de computer geen beeld, dus je laat hem een dag staan zonder dat ding aan te zetten --> de dag erna werkt 'ie weer wel, maar als je hem uitzet en opnieuw aanzet werkt hij niet. En dat gaat zo maar door en door en door. Weet iemand waarom dat zo is en wat is de oorzaak hiervan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dudemeister
6 jaar geleden
heel stom misschien maar tjek de stroomkabel eens van je monitor, raken wel eens bietje los.

Antwoorden (1)

Dis is je schermbeveiliging,gewoon spatie drukken of muis paar seconden ingedrukt houden,en bij instellingen je schermbeveiling zetten kwartier of uur(en instellen wat je wilt hoelang schermbeveiling aan blijft.?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat werkt niet, omdat mijn muis en toetsenbord uit staat, ook al is het aangesloten aan de PC.