Bestaat er een fotoafdruk scanner?

Ik wil graag weten of er een apparaat bestaat waar je een stapel foto’s inlegt en dat deze digitaal gescand worden en opslaan op een computer. Ik bedoel dus afgedrukte foto’s.
Dank u

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er bestaan wel scanners die een stapel documenten of foto's kunnen scannen. Dit zijn professionele machines en niet in de prijsklasse van de gemiddelde thuisgebruiker. De kwaliteit van de afbeeldingen is dan wel beduidend minder dan bij gebruik van een goede foto-scanner. Om foto's te scannen in hoge resolutie, goede kleurweergave en zonder stofjes op het beeld blijft het nodig om de foto's handmatig op een glasplaat te leggen om te scannen.