Kan ik problemen krijgen met clonen van ssd?

Ik wil mijn SATA SSD clonen met mijn nieuwe m.2 samsung 960 ssd.

Ga ik, als ik hem ga klonen problemen krijgen met mijn andere hardeschijven waar bepaalde games etc op staan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom je daar problemen mee zou krijgen?!

Antwoorden (1)

Nee een clone zal exact het zelde werken. Wel na c lonen aansluiten zoals het orgineel
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is helemaal niet zo spannend om hem exact hetzelfde aan te sluiten. Trek maar je bootschijf los en koppel hem maar aan een andere connector, gaat gewoon werken. En als niet zorg je even in het BIOS dat het wel goed komt.