Hoe krijg ik miin fotos op een laptop?

Hallo, Mijn Samsung Galaxy S8 is vorige week op de grond gevallen, er zit een diep gat in en het hele scherm geeft geel aan met zwarte lijnen er doorheen. Als ik mijn telefoon laat repareren moeten die mensen het resetten. Mijn vraag is hoe krijg ik mijn foto´s van een kapotte S8 naar een laptop?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je telefoon hoeft niet gereset te worden als het scherm wordt vervangen.

Antwoorden (1)

Normaal gezien heb je bij de eerste opstart van het toestel moeten inloggen met een Gmailaccount. Volgens mij is het standaard dat de app Google foto's uw foto's gaat uploaden en kan je ze vlot terug vinden via de pc (zoek "Google Foto's" op via Google en inloggen met je Gmailaccount).

Als ze daar niet staan, dan kan je het programma "Samsung Kies" installeren op de pc en kan je uw toestel verbinden met de pc (via usb). Via dat programma kunt u een back-up maken.

Bedenk ook eens of de foto's misschien niet op een los sd kaartje staat.