Kan ik stickers van mijn laptop af krijgen?

Ik heb een jaartje terug stickers op mijn laptop geplakt die ik destijds leuk vond, alleen vind ik ze nu niet meer leuk en wil ze er graag af hebben. Is er een manier om het eraf te krijgen zonder mijn laptop te beschadigen?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
10.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tuurlijk, je hoeft enkel maar een spons te gebruiken en de stickers op je laptop vochtig te maken met water.
Dan heb je de harde kant nodig van de spons en dan alleen maar rondjes vrijven.(als dat dan echt niet lukt klein beetje zeep gebruiken)
Zo doe ik het meestal ik had nog wat aardig stickers op het raam geplakt toen ik jong was en op die manier gedaan.
Utrecht
6 jaar geleden
En je maakt krassen op je plastic laptop (waar je op glas geen last van hebt).
Probeer het eens met een glaskrabber.
Reddie
6 jaar geleden
Met HG.
HG doet wat het belooft.
dudemeister
6 jaar geleden
kijk bij de bouwmarkt voor stickerverwijderaar, Geen rommel van de A C Tion maar eenmalig investeren in een goede stickerverwijderaar, doe je jaren mee zo'n fles

Antwoorden (2)

GEEN nagellakremover gebruiken! dan krijg je een witte vlek of waas op je laptop.

-----------------------------------------------------------------------------------

-Pindakaas mèt nootjes op een keukenpapiertje doen en rustig weg boenen. Daarna de pindakaas weer afnemen met een vochtige doek. Pindakaas is voor lijmresten echt 'n grootmoeder-weten- raad-trucje :)

(Pindakaas truc is hier succesvol toegepast op servies, boeken, cd hoesjes, ramen, laptops. Eigenlijk alles waar sticker rotzooi op achterblijft.)

-Ik doe het zelf meestal met een haarföhn. Sticker even warm stoken gedurende 20 seconden ongeveer en je haalt hem er zo af. Lijmresten die achterblijven kun je eraf halen door de sticker er weer op te plakken en eraf te halen en dit een keer of 6 te herhalen.

-Met een beetje wasbenzine of alcohol 90% gaat het ook SUPERRR..
gebruik het om stickers van een ipad te verwijderen

Toegevoegd na 7 uur:
N.B. De lijmresten kan je het beste verwijderen met lampenolie. Dit laat gen schade achter zoals verkleuringen, hooguit een vettig laagje wat je eenvoudig kan verwijderen met een doekje vochtig gemaakt in een sopje van afwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij drogisten, bouwmarkten e.d. kun je HG stickerverwijderaar kopen. Werkt prima en laat (naar mijn ervaring) geen vlekken achter.