Waarom doet de accu van mijn laptop zo raar?

Hoi, ik heb een paar dagen terug een Asus vivobook van 600€ voor school gekocht bij de Media markt goede laptop, maar het probleem is sinds vandaag doet de accu heel raar ik heb hem de hele nacht opgeladen blijkt dat er niet veel procent omoog is gegaan geprobeerd verder op te laden maar het oplaad lampje gaat aan en uit en hij is 0% en dan start ik hem op en dan valt ie meteen uit Weet iemand misschien wat er mee aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Kan de Mediamarkt zo achter komen als je hem (voor garantie) langs brengt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
zal ik doen bedankt voor je hulp

Antwoorden (1)

Het antwoord is simpel gewoon terug naar Media Markt want dit klopt gewoon niet. Zeker als je de accu nog maar een paar dagen óud' is.