Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een MacBook air een goede laptop voor school, of kan ik beter een andere kopen?

Ik zit op de middelbare, maar ik heb een laptop nodig. Ik reis veel, en ik moet ver naar school fietsen, daarom is het gewicht van de MacBook air heel handig. Hij is wel aan de prijzige kant, maar ze worden veel tweedehands verkocht. Op school werken we op mac's dus is een MacBook misschien handig. Ik ben benieuwd naar jullie tips!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
560

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een MacBook is zeker een goede laptop voor school!

Ik gebruik zelf ook een macbook voor school en dat werkt erg fijn. De batterij gaat lang mee en je kan hem een aantal weken aan laten staan zonder uit te zetten. Dus elke dag is je laptop supersnel opgestart!
Als je hem elke nacht aan de oplader legt kun je er een hele schooldag mee doen.

Aangezien je ook Mac’s op school gebruikt kunnen waarschijnlijk alle progamma’s die je op die daar gebruikt ook op je MacBook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding