Is een MacBook air een goede laptop voor school, of kan ik beter een andere kopen?

Ik zit op de middelbare, maar ik heb een laptop nodig. Ik reis veel, en ik moet ver naar school fietsen, daarom is het gewicht van de MacBook air heel handig. Hij is wel aan de prijzige kant, maar ze worden veel tweedehands verkocht. Op school werken we op mac's dus is een MacBook misschien handig. Ik ben benieuwd naar jullie tips!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een MacBook is zeker een goede laptop voor school!

Ik gebruik zelf ook een macbook voor school en dat werkt erg fijn. De batterij gaat lang mee en je kan hem een aantal weken aan laten staan zonder uit te zetten. Dus elke dag is je laptop supersnel opgestart!
Als je hem elke nacht aan de oplader legt kun je er een hele schooldag mee doen.

Aangezien je ook Mac’s op school gebruikt kunnen waarschijnlijk alle progamma’s die je op die daar gebruikt ook op je MacBook.