Computer maakt eerste paar seconden veel lawaai. Wat moet ik doen?

Hallo! Ik heb zelf een gaming pc in elkaar gezet, maar als ik de computer opstart maakt hij de eerste paar seconden veel lawaai en dan word ie stil. Waarom maakt hij veel lawaai bij het opstarten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Utrecht
6 jaar geleden
De ventilator van de koeling loopt aan.

Antwoorden (1)

Dat is gewoon de ventilator van de pc. Die start op volle toeren, en word vlak erna gecorrigeerd door de software. Hoef je niks aan te doen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat ik zelf altijd doe ,is een druppeltje olie in het ventilator asje.
Ik doe het met een kleine injectie naald,en daarna te veel reinigen weg halen met een stukje wc papier.?