mijn mails verdwijnen na een maand uit Outlook Mail, hoe voorkom ik dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
14.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien heel iets anders, ik had vroeger hotmail en als ik daar een week(?) niet inlogde was ik alles kwijt!
SimonV
6 jaar geleden
Bedoel je Outlook.com (voorheen Hotmail.com) of het computerprogramma Outlook?

Antwoorden (1)

Als je de app Mail voor Outlook gebruikt:

Open app Mail.
Links onderaan klik je op het tandwiel ( = Instellingen).
Aan de rechterkant van je scherm verschijnen dan de Instellingen.
Klik daar op Accounts beheren.
Selecteer het account waarvan je de instellingen wilt bewerken. Klik dus op dat account.
In het volgende venster klik je op 'Synchronisatie-instellingen voor postvak wijzigen'.
In het volgende venster moet je kijken onder 'E-mail downloaden van'. Daar staat bij jou nu waarschijnlijk: 'de afgelopen maand'.
Klik daarop en dan kun je kiezen voor 'elk gewenst moment'.
Klik daarna onderaan op de knop Gereed.
In het venster dat daarna nog open staat, klik je op Opslaan.

Sluit dat venster niet.
Wacht totdat de synchronisatie voltooid is. Aan die 'lopende' stippeltjes bovenin dat venster zie je dat de synchronisatie nog bezig is.
Hoe lang dat duurt is afhankelijk van de hoeveelheid berichten.
Het venster Account-instellingen verdwijnt vanzelf wanneer de synchronisatie voltooid is.
Als het goed is, zie je daarna ook de berichten die ouder dan een maand zijn.
SimonV