Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik youtube filmpjes afspelen op mijn tv?

Ik heb een oude smarttv van samsung, waarop smarthub ook beschikbaar is. Ik heb via de appstore en de webbrowser geprobeerd om op youtube te komen. Dit is niet gelukt, er is geen youtube app. Is er een manier waarop ik youtube filmpjes kan afspelen op mijn tv?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, vanuit een ander apparaat, met een HDMI kabel of draadloos. Je gebruikt de TV dan als monitor. Laptops (behalve heel oude) hebben een 'gewone' HDMI uitgang, en de wat luxere tablets en smartphones hebben er ook een, maar kleiner. Dan heb je dus een andere HDMI kabel nodig. En 'casten', dat kunnen bijna alle smartphones en tablets van de laatste jaren. Voordeel: je hoeft geen kabeltje te kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou een Google ChromeCast kunnen kopen, daarmee kan je vanuit je mobiel via wifi (door middel van casting, kan in de YouTube app) de video streamen naar je TV.

Groet,
Remy

Toegevoegd na 33 seconden:
https://www.bol.com/nl/p/google-chromecast-media-streamer/9200000049577657/?Referrer=ADVNLGOO002013-G-40437390641-S-154846046426-9200000049577657&gclid=CNKqtNKa6NQCFQuNGwodDysPhg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding