Hoe kan ik youtube filmpjes afspelen op mijn tv?

Ik heb een oude smarttv van samsung, waarop smarthub ook beschikbaar is. Ik heb via de appstore en de webbrowser geprobeerd om op youtube te komen. Dit is niet gelukt, er is geen youtube app. Is er een manier waarop ik youtube filmpjes kan afspelen op mijn tv?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Ja, vanuit een ander apparaat, met een HDMI kabel of draadloos. Je gebruikt de TV dan als monitor. Laptops (behalve heel oude) hebben een 'gewone' HDMI uitgang, en de wat luxere tablets en smartphones hebben er ook een, maar kleiner. Dan heb je dus een andere HDMI kabel nodig. En 'casten', dat kunnen bijna alle smartphones en tablets van de laatste jaren. Voordeel: je hoeft geen kabeltje te kopen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou een Google ChromeCast kunnen kopen, daarmee kan je vanuit je mobiel via wifi (door middel van casting, kan in de YouTube app) de video streamen naar je TV.

Groet,
Remy

Toegevoegd na 33 seconden:
https://www.bol.com/nl/p/google-chromecast-media-streamer/9200000049577657/?Referrer=ADVNLGOO002013-G-40437390641-S-154846046426-9200000049577657&gclid=CNKqtNKa6NQCFQuNGwodDysPhg