Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met mijn MacBook Pro 13-Inch?

Een uurtje geleden was ik op school nog bezig met mijn verslag. Ik zet mijn laptop op sluimerstand, stop hem in mn tas en neem een rookpauze van 5 minuten. Eenmaal terug in het lokaal krijg ik hem niet meer aan. Ik heb meerdere opladers geprobeerd maar er gebeurt helemaal niks. De laptop blijft uit. Buiten dat weet ik zeker dat hij voor minimaal 40% was opgeladen toen ik het lokaal verliet.

Iemand suggesties om te proberen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
610
Ivana
6 jaar geleden
In zo'n geval doe ik hem altijd helemaal uit en start hem opnieuw. Ook al is hij nu zwart, toch de uitknop indrukken en herstarten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zou best kunnen zijn dat je accu niet zo best meer is. Als het slaapledjenog brandt, dan is uitzetten door de aan/uit-knop ingedrukt te houden is een goed begin. Hang het ding dan minstens 10 min aan de lader.Probeer 'm dan aan te zetten (met de lader nog steeds verbonden). Lukt dan niet, laadt 'm dan verder op en probeer het na een uur nog eens. Nog geen resultaat? Probeer dan de SMC te resetten: https://support.apple.com/en-us/HT201295
Lees de instructies goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding