Waarom start mijn laptop niet op?

Wanneer ik mijn laptop aanzet, krijg ik als eerste het merk te zien, daarna gaat ie weg en komt ie weer. En dit gaat uren door. Kan iemand mij helpen. Tot nu toe zie ik ongeveer 10 seconden lang het merk en daarna val ie weg. En dit unlimited verder. Ik heb een Onda Obook 11

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat je ziet is het bios opstart scherm, BIOS of tegenwoodig UEFI zorgt er normaal voor dat je al je onderdelen van de pc met elkaar samenwerken voordat het probeer een besturing systeem te laden blijkbaar is er toch iets fout met je hardware zodat het bios zegt "bekijk het maar" en zichzelf afsluit en daarna opnieuw opstart het het hele verhaaltje zich herhaalt we kunnen en paar dingen uit sluiten hij start in elk geval op dat betekend dat er stroom is en dus ook een werkende cpu in elk geval iets van werkend geheugen (wellicht 1 van de geheugen bankjes kapot ? maar de harde schijf wordt niet gevonden of is niet aangesloten gezien dit toch een vrij moderen laptop is kan er wel eens iets mis zijn met je harde schijf of ik denk in jouw geval SSD ? omdat het windows 10 is bestaat er misschien de mogelijkheid voor reparatie via recovery ? via internet zelf Kan je die optie zien in het boot scherm misschien ? voordat hij uitvalt ? maar mocht er echt iets mis zijn met bijvoorbeeld je SSD of FLashHD dan zal dat ook niet helpen dan zul je terug naar de winkel moeten vrees ik

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100