Wat te doen bij een laptop (MSI) die niet meer opstart? Waarschijnlijk te lang blootgesteld aan de hitte.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh jee, dat is erg frustrerend. Even de klantenservice contacteren, zij kunnen je verder helpen. Bronnen:
- https://www.msi.com/about/contact-us

Antwoorden (1)

Hoelang is het geleden dat je teveel hitte had? Is de laptop uitgevallen of wil hij gewoon niet meer aan. Was de lader gekoppeld aan de laptop, was de pc door taken overhit of door de temperatuur eromheen?

Geef de laptop wat tijd om af te koelen, start hem na ongeveer een uurtje weer op. Hij is waarschijnlijk uitgevallen omdat zijn sensoren aangaven dat hij te heet werd. Dus in principe zou er niet veel stuk moeten zijn zolang de sensors en de waarschuwing goed werken