verifiëren van instagram account inlog code lukt niet wat moet ik doen?

Ik wou na een paar uur weer op Instagram gaan, alleen ik moest mij verifiëren. IK vulde mijn telefoon nummer in, en dan zouden ze een code sturen(ik heb het meerdere keren geprobeert). Dat hebben ze gedaan, alleen de code werkt niet. IK stress mij hier aan. Kan iemand helpen? Of heeft iemand het zelfde probleem?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (1)

dan is de code verlopen je moet dan een nieuwe code aanvragen dat staat bij het telefoonnummet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoii, de code is niet verlopen. IK heb het zeker meer dan 12x opnieuw geprobeerd. IK weet echt niet wat te doen, want ik heb zelfs meerdere telefoon nummers geprobeerd...