Kan het kwaad om een nieuw laptop te gaan installeren terwijl die voor het eerst aan het opladen is?

Omdat er in gebruiksaanwijzing staat dat je je laptop eerst 3 uur moet opladen voordat je hem kan gebruiken! Helaas telaat gelezen. Iemand die meer uitleg over kan geven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee hoor, het zal misschien iets beter zijn om het eerst rustig op te laten laden, maar je hoeft je er niet druk over te maken. Je accu zal nog hartstikke veel van de originele capaciteit hebben, ook al heb je niet gedaan wat er in de handleiding staat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Door het tegelijkertijd installeren zal de accu juist nóg rustiger opladen. Er is geen enkel bezwaar om dit tegelijk te doen, niemand heeft er last van, ook je accu niet. Je bespaart wel tijd. Kortom, je wint er alleen maar bij en niemand verliest!