waar vind ik een app ontwikkelingsteam?

Ik kwam laatst op het idee voor een app die best kan werken met de juiste uitwerking. Nu is mijn probleem dat ik 18 jaar ben, niet aan een studie doe en zelf totaal geen verstand heb van programmeren. Nu probeer ik mensen te vinden met wie ik samen kan werken. Het liefst mensen van rond mijn leeftijd. Iemand voor het programmeren voor android/iphone, iemand voor de designs en iemand voor bijv de boekhouding. Ik zelf ben meer een persoon die bijvoorbeeld investeringen kan regelen of een indiegogo campagne kan opzetten. Ik kan deze mensen geen geld betalen ivm met het feit dat ik geen geld heb. Waar vind ik mensen die samen willen werken met als risico dat het idee flopt en ze helemaal niets krijgen?
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 17 uur:
.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

Het is natuurlijk altijd lastig de juiste mensen te vinden. Je kan als je de app voor android wil laten werken het idee op https://www.xda-developers.com/ uploaden.

Hier zitten mensen die graag programmeren.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Dennis Timmermans
( Systeem Beheerder )