Hoe koop ik bij een game bijvoorbeeld coins met mijn rabo wereldpas?

Toegevoegd na 39 seconden:
Kan iemand mij een duidelijke uitleg geven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is in het geheel niet gezegd dat je met enkel een bankrekening/bankpas iets kan kopen. Dat zal afhangen van het spel en welke mogelijkheden deze biedt. Of wel, om welk spel gaat het?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het ligt eraan welke game het is. Vaak staat er bij hoe je coins kunt kopen. Je kunt een PayPal account aanmaken met je Rabo wereld pas en soms moet je met creditcard betalen. Om welke game gaat het?
dudemeister
7 jaar geleden
als je een game speelt en je overdenkt coins te moeten kopen ervoor ben je gek volgens mij

Antwoorden (1)

dit is niet mogelijk. hiervoor heb je een creditcard of een pay-pal account nodig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan bij de Rabobank wel een creditcard krijgen