Kun je nog een wii u kopen?

Ik ben van plan een wii u te kopen. Alleen ik kan ze nergens online meer vinden. Weet iemand hoe dat komt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voordat je een wii u besteld is het misschien handig om naar de nieuwe Nintendo Switch te kijken, hier kan je waarschijnlijk ook de meeste games op spelen die je op de wii u kan spelen. Je kan ook nog altijd via marktplaats kijken als je echt de wii u wilt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan geen Wii U games op de nintendo switch spelen.

Antwoorden (3)

Omdat de Wii U een flop was en niet meer gemaakt wordt.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/26936535/__Nintendo_stopt_met_productie_Wii_U__.html

Ik zou op MP kijken daar zullen vast weinig gebruikte exemplaren te koop zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Antwoord op de vraag: Nee die is niet echt fatsoenlijk meer te verkrijgen online, wellicht nog ergens een exemplaar in een winkel te vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In Nederland niet meer voor zover ik kan vinden. Via duitsland kan dit nog wel.

https://www.amazon.de/dp/B01KMCX9R6/ref=asc_df_B01KMCX9R640613046?smid=A3JWKAKR8XB7XF&tag=pricewatch-21&linkCode=df0&creative=22498&creativeASIN=B01KMCX9R6&childASIN=B01KMCX9R6
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is nog te krijgen in verschillende intertoys filialen. (ik werk er namelijk). u kunt proberen om een filiaal in de buurt te bellen om te vragen of zij er nog een hebben liggen. de nummers zijn online te vinden.