Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je nog een wii u kopen?

Ik ben van plan een wii u te kopen. Alleen ik kan ze nergens online meer vinden. Weet iemand hoe dat komt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voordat je een wii u besteld is het misschien handig om naar de nieuwe Nintendo Switch te kijken, hier kan je waarschijnlijk ook de meeste games op spelen die je op de wii u kan spelen. Je kan ook nog altijd via marktplaats kijken als je echt de wii u wilt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan geen Wii U games op de nintendo switch spelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Omdat de Wii U een flop was en niet meer gemaakt wordt.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/26936535/__Nintendo_stopt_met_productie_Wii_U__.html

Ik zou op MP kijken daar zullen vast weinig gebruikte exemplaren te koop zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Antwoord op de vraag: Nee die is niet echt fatsoenlijk meer te verkrijgen online, wellicht nog ergens een exemplaar in een winkel te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Nederland niet meer voor zover ik kan vinden. Via duitsland kan dit nog wel.

https://www.amazon.de/dp/B01KMCX9R6/ref=asc_df_B01KMCX9R640613046?smid=A3JWKAKR8XB7XF&tag=pricewatch-21&linkCode=df0&creative=22498&creativeASIN=B01KMCX9R6&childASIN=B01KMCX9R6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is nog te krijgen in verschillende intertoys filialen. (ik werk er namelijk). u kunt proberen om een filiaal in de buurt te bellen om te vragen of zij er nog een hebben liggen. de nummers zijn online te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing